fbpx

Webinaari: Onnistunut työyhteisöviestintä

22.1. klo 18-19, webinaari

Miten viestintä tehdään menestyvässä työyhteisössä? Työyhteisön vuorovaikutus- ja viestintätaidot ovat tärkeitä taitoja jokaiselle yhteisön jäsenelle ja elintärkeitä taitoja johtavassa roolissa toimivalle.

laptop-2452814_1280

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

  • Haluat oppia, miten työyhteisön jäsenenä vahvistat innostavaa ilmapiiriä.
  • Projekti-/lähijohtajana valmennat joukkueesi onnistumaan yhdessä.
  • Johtajana teet mukaansatempaavaa strategista viestintä.
  • Avainhenkilönä rakennat osallistavaa organisaatio- ja viestintäkulttuuria.

Kouluttajana toimii Johanna Tuutti.

Johanna on ammattiviestijöiden, asiantuntijoiden ja johtajien henkilökohtainen valmentaja. Hänellä on satojen henkilö- ja ryhmävalmennusten kokemus viestintä-, työelämä- ja uravalmentamisesta. Koska viestintä ja vuorovaikutus on yhä teknologisempaa ja digitaalisempaa, niin Johanna auttaa valmennettaviaan myös kehittämään viestinnän työkalustoaan.

Näin ilmoittaudut webinaariin:

  • Kirjaudu omilla jäsentiedoillasi UpPartnersin ja Akavan Erityisalojen uraportaaliin. Jos kirjaudut ensimmäistä kertaa, jäsenyytesi tarkistetaan. Tähän voi mennä muutama päivä. Tutustu portaaliin siis etukäteen.
  • Ilmoittaudu webinaareihin klikkaamalla uraportaalissa kyseistä webinaaria.
  • Klikkaa 'Ilmoittaudu'.
  • Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet.
  • Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

Ilmoittautuminen alkaa 1.1.2020.